click click!!

:: Mood ::

:: Mood  ::
Senyum Aje .. =)

Tuesday, 28 June 2011

:: Wedding Anniversary : 1 month already!! ::

Assalamualaikum mereka-mereka...~~!

pagi yg indah....

sebulan bersama
duduk sebumbung
mkn bersama
kuar bersama
solat bersama
segalanya bersama
indahnya kenangan itu...

Engkau lah penasihatku
Engkau lah pembimbingku
Engkau lah pengubat hatiku
Engkau lah penawar duka
Engkau lah penceria hidupku

ingin sekali berbakti padamu wahai suamiku...
setiap masa setiap saat
dikurniakan selembut hidayah
senyuman mekar menggamit jiwa

terima kasih wahai sang suami
hantar dan menjemputku di office
mengemas rumah sentiasa
bersabar dgn karenah isterimu ini

tidak terungkap rasanya hidup bersama
segalanya amanah dari ALLAH
semoga ALLAH memberi sesuatu yg berharga buat kita
semoga bersabar dgn dugaan yg kita berdepan
semoga ALLAH memberi rezeki yg tidak ternilai
mudah2an ALLAH membantu kita
kerana Masjid itu Indah
kerana Masjid itu Tiang Kita....


*** merasakan sayu bila meninggalkan dia ketika ingin pergi bekerja...merindukan kamu wahai suamiku, rindukan wajahmu,rindukan di saat berjemaah bersama..dan aku ingin menjadi seperti Siti Khadijah dan juga Aisyah..peluk cium tidak pernah dilupakan...melayani kamu seperti seorg raja yg bertakhta di hati ini..***

:: Terima Kasih wahai Suamiku, Mohd Hafis Man dengan apa yang telah engkau berikan selama ini...dan Terima Kasih juga kerana memberikan isterimu peluang utk berbakti kepadamu..Semoga ape yang diharapkan olehmu wahai sang suami "semoga kekal hingga ke akhir hayat dan kita akan berjumpa dan bersama di Syurga nanti". Ammiiiinnnnnn..~~!! ::



:: Auf Wiedersehen ::

6 comments:

Miss Sunshine said...

El, rasa macam baru sangat el kahwin.. cepat masa berlalu, dah sebulan kan... semoga el bahagia dengan hubby ok... nanti boleh rancang2 nak tambah ahli keluarga.. hehe ^_^

Puan El said...

hana : tu lah..sekejap je berlalu. dh sebulan...mcm xsangka el dh kawin, dh byk perubahan berlaku. sampai ke arini still org tegur personaliti baru el after kawin...
insyaALLAH, kalo diizinkan Allah, bertambahlah keluarga kami...=) doakan ye..

UyaRayza said...

sweetnyeeeeeee hehe..

Puan El said...

thanks uya...~~! Suami el yg plg sweet!

nadia_fendy said...

wow..inai nmpk merah!!!

Puan El said...

mau nye x ned...dhla wt tgh mlm, pastu pg tu dh nikah..hee...thanks!